هفته نامه تاريخ شفاهي
 



 
          شماره 70    |    27 ارديبهشت 1391

   


 



تسلیت

صفحه نخست شماره 70

با خبر شدیم مادر بزرگوار همکار ارجمند، جناب آقای جواد کامور بخشایش پس از تحمل یک بیماری سخت و طولانی دار فانی را وداع گفته اند.

همکاران سایت و هفته نامه تاریخ شفاهی ایران این اندوه جانکاه را به ایشان و دیگر فرزندان، بازماندگان و بستگان آن شادروان تسلیت گفته و برایشان آرزوی صبر و سلامتی داریم. امید آنکه روح آن مادر فداکار در جوار حق آرام گیرد.

 



 
  
نام

پست الكترونيك
نظر شما
کد امنیتی

 

30 ارديبهشت 1391
احمدرضا سامانی
مرگ زخمه بی طینت دنیای بی رحم است که بی رحمانه دل هر آدمی را نیشتر می زند. مرگ عزیزان، امتحان خداست برای صبر ما در برابر این مشیت زجر آور دنیا. از خدا می خواهم صبری فزون بر غم و طاقتی فزون بر بار فراق به تو دوست عزیزم ارزانی کند تا از این دوران سخت عبور کنی و جای زخم نیشتر دنیا به هم آید. هرچند که دیگر از دلت پاک نخواهد شد. خدایش بیامرزدو غریق رحمتش کند.

30 ارديبهشت 1391
محمد قبادی
جواد عزیز من شاهدم که هربار حال مادرت را جویا می شدی حال خودت نیز دگرگون می شد و تلاش هایی که می کردی را نیز شاهد بودم. اما این مجال گریزی ندارد پس شایسته است که استوار باشی و در غم از دست دادن اآن هدیه الهی جز برای شادی اش تلاشی نکنی و میدانم که آن می کنی که شایسته اوست. مرا نیز در غم از دست دادن مادرت شریک بدان.

31 ارديبهشت 1391
علیان
خداوند صبر دهد.

31 ارديبهشت 1391
طیبه پازوکی
فقدان عزیزان یکی از گذرگاه های سخت زندگی هر انسانی است .شکی نیست که عبور از این گردنه ها فقط به مدد او امکان پذیر است اما گاهی واژه ای یا جمله ای نیز می تواند از این بار غم بکاهد .
به شما تسلیت می گویم و برایتان از درگاه الهی صبر مسئلت دارم.

1 خرداد 1391
اکرم صادقی
آقاي کامور بخشايش درگذشت مادر گراميتان را به شما و خانواده محترمتان تسليت مي‌گويم و از خداوند برايتان صبر و تحمل اين داغ بزرگ را مي‌خواهم .

1 خرداد 1391
یحیی آریابخشایش
جای مادر را هیچ مرهمی پر نمی‌کند. هر کسی هم که در این زمینه سعی و تلاشی بکند باد در هاونگ می‌کوبد. بنده هم هیچ تلاشی با نوشتن این یادداشت یا هر کار دیگری نمی‌کنم که یاد و خاطره آن عزیز از دست رفته را از ذهن شما پاک گردانم. اصلاً این امر ناشدنی است. اما همه این اقدامها، به ویژه ابتکاری که هفته‌نامه محترم تاریخ شفاهی به کار بسته، بیشتر به این سبب است که ذهن جنابعالی از نام و یاد و خاطرة زیبای مادر وسعت و جلوه دوستانه‌ای پیدا کند. روح ایشان که قطعاً با شماست شاد و خاطرتان از وجو ایشان همواره عطرآگین.

2 خرداد 1391
آرش آسترکی
سلام خدمت همکار ارجمند جناب آقای کامور بخشایش
همکار گرامی درگذشت مادر گرامیتان را به شما و خانواده عزیزتان تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند صبر برای شما دارم

4 اسفند 1391
اکرم گیتی بخشایش
عمه جان گرچه زود غروب کردی ولی یادت در دلهای ما جاودانه است خدابه فرزندانش صبر دهد

 

       تمام حقوق اين نشريه متعلق به سايت تاريخ شفاهي ايران [oral-history.ir] است.