هفته نامه تاريخ شفاهي
 



 
          شماره 179    |    23 مهر 1393

   


 



کارگاه «مبانی نظری و عملی تاریخ شفاهی»

صفحه نخست شماره 179

تاریخ ایجاد چهارشنبه, ١٦ مهر ١٣٩٣ ٠٨:٣٠ ق.ظ
تاریخ وقوع ﺳﻪشنبه, ٢٧ آبان ١٣٩٣

کارگاه «مبانی نظری و عملی تاریخ شفاهی» در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار خواهد شد. مدرس این کارگاه سرکارخانم فائزه توکلی، کارشناس ارشد رشته تاریخ است.

توضیحاتی پیرامون کارگاه:

تاریخ شفاهی با ماهیت بین رشته ای هم اکنون از جایگاه ویژه‌ای در مراکز علمی و تحقیقاتی جهان برخوردار می باشد و از آن می توان در جهت ثبت و ضبط دستاوردها و تجارب و دیدگاه های علمی تمامی دست اندرکاران و مطلعین حوزه های مختلف علوم انسانی در تمام سازمانها استفاده شود. تربیت نیروهای متخصص در حوزه تاریخ شفاهی هم به دلیل اشتغال زایی و هم به دلیل ثبت و ضبط دستاوردها و تجارب مراکز از اهمیت بالایی برخوردار است.

رئوس کارگاه:

معنا و مفهوم تاریخ شفاهی

ضرورت واهمیت تاریخ شفاهی

پیشینه تاریخ شفاهی

روش شناسی تاریخ شفاهی

مصاحبه (ماهیت ،اهداف،مراحل، انواع،ریخت شناسی،فنون،نوع شناسی سئوالات)

نقش زبان بدن در تاریخ شفاهی

تاریخ نگاری تاریخ شفاهی

مراحل تدوین وگزارش نویسی تاریخ شفاهی

اعتبار و سندیت تاریخ شفاهی

 

 

نحوه ثبت نام:

این کارگاه در 1 جلسه (7 ساعت) در روز سه شنبه 27 آبانماه 1393، از ساعت 8:30  الی 15:30 برگزار می‌شود. هزینه ثبت نام این کارگاه برای عموم 500.000 ریال تعیین شده است که دانشجویان با ارائه کارت معتبر  300.000 ریال پرداخت خواهند کرد. مهلت ثبت نام تا تاریخ 20 آبانماه 1393 تعیین شده است و متقاضیان می‌بایست با مراجعه به سایت پژوهشگاه فرم ثبت نام کارگاه‌ها را دریافت و پس از  تکمیل،  به همراه  کپی کارت ملی و فیش واریزی به شماره حساب 5109789213 بانک ملت (شعبه سرچشمه کد64394) به نام درآمدهای اختصاصی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی) به صورت حضوری به دفتر آموزش‌های آزاد تخصصی مدیریت تحصیلات تکمیلی واقع در پل کریم خان، مابین خیابان شهید قرنی و خیابان ایرانشهر، پلاک 178، طبقه چهارم، اتاق 7 تحویل یا اسکن مدارک خود را به آدرس ایمیل workshop.ihcs@gmail.com   ارسال نمایند. لازم به ذکر است در صورت ارسال مدارک به صورت الکترونیکی ارائه اصل فیش در روز کارگاه الزامی است.

به تمامی شرکت کنندگان گواهی معتبر شرکت در کارگاه آموزشی ارائه خواهد شد. متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 88490213 تماس حاصل فرمایند. محل برگزاری کارگاه در بزرگراه کردستان، نبش خیابان 64 غربی، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، سالن حکمت خواهد بود.

منبع: پژوهشگاه علوم انسانی


 
  
نام

پست الكترونيك
نظر شما
کد امنیتی

 

 

       تمام حقوق اين نشريه متعلق به سايت تاريخ شفاهي ايران [oral-history.ir] است.