هفته نامه تاريخ شفاهي
 



 
          شماره 162    |    21 خرداد 1393

   


 



سیزدهمین کنفرانس بین المللی مسیرهای جدید در علوم انسانی

صفحه نخست شماره 162

دانشگاه بریتیش کلمبیا، دانشگاه ونکوور
ونکوور، کانادا
زمان: 17 تا 19 ژوئن 2015

محور کنفرانس:
همایش عملوم انسانی به صورت سالانه در محل های مختلفی در سراسر جهان برگزار میشود. طی 12 سال گذشته، این کنفرانس دارای وجهه ای جهانی شده است و از آن به عنوان کانون ارائه روش ها و ایده های نو در پژوهش علوم انسانی و تدریس یاد می شود.


امثال نیز به مانند سالهای گذشته محور های مختلفی از علوم انسانی روز در این همایش مورد بررسی قرار خواهد گرفت. سخنرانان زیادی شامل متتفکران برجسته جهان در علوم انسانی در این برنامه به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت و همزمان مقالات متعدد، کارگاهها و کنفرانس های محاوره ای بوسیله محققان و معلمان شاخص در رشته های مختلف ارائه خواهد شد.


ما از این طریق از محققان محترم دعوت می کنیم تا طرح مقالات خود را برای ارائه، کارگاه ها و میزگردها، پوستر و نمایشگاه و لکچر در زمینه محورهای زیر به کنفرانس ارسال کنند.


مطالعات فرهنگی انتقادی شامل مطالعات سیاسی، مدنی و اجتماعی
مطالعات زبانی و ارتباطی شامل علوم انسانی ادبی
آموزش علوم انسانی

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دیدگاه ها و محورهای کنفرانس به لینک زیر مراجعه فرمایید:
http://thehumanities.com/our-focus
همچنین کسانی که به هر دلیل نمی توانند شخصا در همایش حضور به هم رسانند می توانند از طریق مجازی در این برنامه مشارکت داشته باشند. پیشنهاد مقالات این افراد ورای محورهای کنفرانس نیز پذیرفته می شود.


ونکوور و علوم انسانی
در سال 2015، این کنفرانس در ونکوور کانادا برگزار خواهد شد. این شهر که امروزه به یک کلان شهر جهانی مبدل شده است، تا امروز حدود 10 هزار سال است که در این شهر تمدن وجود دارد. محل قرار گرفتن ونکوور در موفقعیت سنتی گروه coast Salish است و در آن مردم با فرهنگ های مختلف زندگی می کنند که هر کدام با خود ترکیبی متفاوت از غذاهای مختلف، میراث تاریخی، نظام عقیدتی و اصولی را به همراه آورده اند که شکلدهی دورنمای شهر ونکوور موثر بوده اند.
این شهر بین المللی مکانی ایده آل برای پیگیری دیدگاه های ما در مورد شرایط انسانی و وضعیت فعلی مطالعات علوم انسانی به شمار می شود. دانشگاه بریتیش کلمبیا یکی از پشتیبانان اصلی برگزاری این همایش است که پردیس این دانشگاه محلیست که دسترسی به فرهنگ های غنی مختلف، میراث تاریخی متنوع و زیبایی طبیعی را برای هر محقق علاقمندی ممکن ساخته است و پیشرفت تجاری بسیار سریع این شهر را نشان می دهد.


ارسال پیشنهاد:
برای کسب اطلاع از نحوه ارسال پیشنهاد مقاله به لینک زیر مراجعه فرمایید:
http://thehumanities.com/submitting-your-work/conference-presentations

جزئیات ههمایش:
برای کسب اطلاع در مورد جزئیات همایش شامل سخنرانان، ساعات جلسات، مکان، ثبت نام و مواردی از این قبیل در قسمت کنفرانس سایت به وسیله نوار نویگیشن می توانید اطلاعات مورد نظر خود را به دست آورید.


ارسال مقالات به زبان پرتغالی و اسپانیایی
شرکت کنندگانی که مایلند مقالاتی را به زبان اسپانیایی و پرتغالی به همایش ارسال کنند می توانند به لینک http://lashumanidades.com/envio-de-propuestas/propuestas-para-el-congreso مراجعه کنند. مقالاتی که از این طریق ارسال شوند در بخش جداگانه ای از مایش با عنوان Revista Internacional de Humanidades به همان زبان های مبدأ ارائه خواهند شد.

ترجمه: عباس حاجی هاشمی

منبع: thehumanities


 
  
نام

پست الكترونيك
نظر شما
کد امنیتی

 

 

       تمام حقوق اين نشريه متعلق به سايت تاريخ شفاهي ايران [oral-history.ir] است.