هفته نامه تاريخ شفاهي
 



 
          شماره 134    |    10 مهر 1392

   


 



همایش انجمن بین‏المللی تاریخ شفاهی

صفحه نخست شماره 134

اعطای کمک هزینه دوره کارشناسی ارشد  
آخرین مهلت تقاضا کمک هزینه: یک اکتبر 2014
هجدهمین همایش بین‏المللی انجمن بین‏المللی تاریخ شفاهی
«قدرت و دموکراسی: صدای افراد مختلف تاریخ شفاهی»
9 تا 12 جولای 2014
بارسلونا- اسپانیا

 

 

انجمن بین‏المللی تاریخ شفاهی قادر است کمک‏های مالی کوچکی برای تعداد محدودی از شرکت‏کنندگان فراهم نماید. کمک هزینه دوره کارشناسی ارشد همایش انجمن بین‏المللی تاریخ شفاهی قصد دارد محققان بین‏المللی تاریخ شفاهی از داخل و خارج قلمرو دانشگاهی را، به منظور ادامه بنای سکوی جهانی منحصر بفرد برای تبادل حرفه‏ای و پژوهش تطبیقی تاریخ شفاهی، گردهم آورد.
کمک مالی دوره کارشناسی ارشد همایش انجمن بین‏المللی تاریخ شفاهی به شکل‏ کمک هزینه سفر، شهریه دوره کارشناسی ارشد و شهریه همایش، یاری می‏رساند. این بار بیشترین کمک هزینه 6.850 یورو (همانند ماه مارس 2014) است. اکثر جوایز در محدوده 250 تا 500 یورو است. کمک هزینه به عنوان مکمل است و به متقاضیان توصیه می‏شود به محض اینکه قصد شرکت داشتند به دنبال کمکهایی از دیگر منابع باشند.  

مهلت درخواست کمک هزینه: اول دسامبر 2013

فقط تقاضای کمک هزینه افرادی مورد رسیدگی قرار می‏گیرد که پیشنهاد (پروپوزال) آنها برای درج در برنامه همایش مورد قبول واقع گردد. (مهلت تحویل پیشنهادات مقالات همایش تا تاریخ 15 جولای 2014 است). جهت کسب اطلاعات بیشتر از وب سایت همایش و وب سایت انجمن بین المللی تاریخ شفاهی مراجعه فرمایید.

کمیته کمک هزینه انجمن بین‏المللی تاریخ شفاهی به تمام متقاضیانی که تقاضانامه شان قبل از موعد مقرر به دست ما رسیده باشد طی نامه ای تا تاریخ اول ژانویه 2014 اطلاع خواهد داد. آن دسته از افرادی که پیشنهادشان مورد پذیرش قرار گرفته است، جهت دریافت جایزه باید چکیده نهایی و مقالات خود را تا مهلت انتشار یافته تسلیم نمایند و شخصاً مقالات خود را در همایش بارسلونا ارائه دهند.
آخرین مهلت دریافت مقاله نهایی 30 آوریل 2014 است. تأییدیه نهایی جوایز کمک هزینه انجمن بین‏المللی تاریخ شفاهی به تسلیم مقاله بستگی دارد. در صورت عدم تحویل مقاله نهایی هرگونه پیشنهاد ما لغو خواهد شد.

تحویل زود به هنگام مقاله نهایی به شدت توصیه می‏شود زیرا می‏تواند در تضمین مرحله صدور روادیدی شما مفید باشد. تقاضای روادید عموماً باید حداقل پنج ماه قبل از تاریخ سفر برنامه‏ریزی شده باشد.

معیار دریافت کمک هزینه:

فقط آن دسته از متقاضیانی که پیشنهاد مقالات آنها دریافت و به منظور ارائه پذیرفته شده باشد، جهت دریافت کمک هزینه مورد رسیدگی قرار خواهند گرفت. ما محققانی را مورد حمایت قرار می‏دهیم که تحقیق و علایق حرفه ای آنها در زمینه تاریخ شفاهی بوده و پیشنهاد مقالاتشان ارتباط تنگاتنگی با تاریخ شفاهی داشته و نیز قادر به نشان دادن این باشند که چگونه تاریخ شفاهی در منطقه‏شان یا در منطقه هدف از تبادل بین‏المللی آنها بهره‏مند خواهد شد، و محققانی که به طور موفقیت‏آمیزی نیازهای مالی شدیدی ایجاد می‏کنند.

اولویت‏های ذیل در تعیین کمک هزینه (به صورت ترتیب تصادفی) در نظر گرفته می‏شوند:


1- متقاضیانی از ملل در حال توسعه و فقیر
2- متقاضیانی از مناطق جغرافیایی ارائه شده در انجمن بین‏المللی تاریخ شفاهی
3- محققان مستقل از کشورهای توسعه یافته با نیاز مالی مسجل و اثبات شده
4- محققان جدید و جوان
5- اشخاصی که تا به حال در هیچ یک از همایش‏های انجمن بین‏المللی تاریخ شفاهی شرکت نکرده باشند
6- افرادی که در سه سال گذشته به همایش بین‏المللی یا خارج از کشور سفر نکرده باشند
7- اشخاصی که در جلسه انجمن بین‏المللی تاریخ شفاهی قبلی (در بوینس ایرس .... 2012) کمک هزینه دریافت نکرده بودند 
لطفا توجه کنید که کمک مالی محدود است. احتمالا ما قادر به حمایت مالی کلیه محققان شایسته و واجد شرایط ذکر شده در بالا نخواهیم بود. اگرچه تمام تلاش خود را جهت حمایت متقاضیان واجد شرایط انجام خواهیم داد.

 

لطفاً اطلاعات زیر را در حمایت از تقاضای کمک هزینه خود ارائه بفرمایید:

تاریخ درخواست...........................................
نام: خانم/ آقا/ دکتر/ نام/ نام شخصی/ نام خانوادگی
آدرس:......................................................
شهر:.......................................................
ناحیه/ استان:
کدپستی:
کشور:
ملیت:....................................... کشور
مقیم:....................................
وابستگی حرفه ای:.................................
آدرس محل کار:.................................
شماره تلفن:.....................................(لطفا کد کشور را درج بفرمایید)
فاکس:......................................................
ایمیل:....................................
عنوان مقاله:.........................................................
تحویل مقالات همایش
تاریخ تحویل پیشنهاد مقاله همایش:.........................
رسید تاییدیه پذیرش پیشنهاد؟ بله.......... خیر.......... در حال انتظار.......
عضویت:
آیا شما عضوی از انجمن بین‏المللی تاریخ شفاهی هستید؟ بله...................... خیر....................
من از هم اکنون عضو انجمن بین‏المللی تاریخ شفاهی هستم ........... در همایش 2008 انجمن بین‏المللی تاریخ شفاهی.....................

(لطفا با آدرس ایمیل ....... مکاتبه بفرمایید)

کمک‏های مالی از جاهای دیگر:


1- من درخواست کمک مالی از جاهای دیگر داشته ام (سازمانها و موسسات را نام ببرید).........................
2- من کمک مالی دریافت خواهم کرد از ..........................................
3- از جاهای دیگر هنوز تقاضا نداشته ام   بله .............. خیر ..................
4- من خودم حامی مالی خود هستم ولی مایل به دریافت مساعدت تکمیلی از جانب انجمن بین‏المللی تاریخ شفاهی هستم بله ........ خیر.........

الف. تشریحی

به اختصار موضوع خود را شرح دهید. ارتباط ارائه خود را به تحقیقی بزرگتر در موضوع، رشته تاریخ شفاهی و طرح کلی توضیح دهید. لطفاً تجربه خود در زمینه تاریخ شفاهی بیان کنید. فکر می‏کنید کار و فعالیت‏های شما چگونه باعث پیشرفت تاریخ شفاهی یا بهره مند شدن دیگر تاریخ نگاران شفاهی در منطقه شما یا منطقه هدف شود؟ [200-400 کلمه]


ب- اظهارنامه نیاز مالی: لطفا اطلاعات ذیل را ارائه بفرمایید:


1- بودجه پیشنهادی برای شرکت در همایش. نیازهای دقیق خود را به صورت واقع بینانه و مشخص ایتم بندی کرده ارانه کنید و مشخص نمایید حمایت مالی درخواستی شما کدام قسمت را قرار است پوشش دهد.
2- توضیحی در مورد علت درخواست کمک شما برای شرکت در همایش بیان کنید.
3- سایر منابع مالی که درخواست کرده اید یا قصد درخواستش را دارید تبین نمایید.

ج- شرایط خاص (مانند مرکزیت و تمرکز مقاله شما بر روی پنل خاصی یا اینگه اگر مقاله شما بخشی از یک طرح گروهی است و مواردی از این قبیل..)

د- روادید: لطفا تاریخی که تا آن روز فرم درخواست روادیدی شما باید تکمیل شود ارائه دهید.
لطفا توجه داشته باشید که اکثر مسافران خارج از اروپا همانند افراد اروپایی با گذرنامه‏های غیر اروپایی برای ورود به اسپانیا باید روادیدی ورود کسب نمایند. دریافت‏کنندگان کمک هزینه باید برای روادیدی خود حداقل پنج ماه پیش از همایش اقدام نمایند. لطفا برای اطلاع از اطلاعات به روز شده درباره روادید از وب سایت اسپانیا دیدن فرمایید.

ه- مدارک اضافی و تکمیلی که باید با درخواست خود تسلیم نمایید:
1- بیوگرافی مختصری [ از 2 صفحه تجاوز نکند] 
2- یک برگ کپی از پیشنهاد مقاله تان
3- دو نامه توصیه از همکارانتان یا مربیانی که با کار شما آشنایی دارند.
توصیه نامه باید شامل موارد زیر باشد:
الف- اهمیت و ارتباط کمک هزینه شما به تاریخ شفاهی و رشته‏های دیگر مربوطه و
ب- نیاز شما برای کمک مالی. اطمینان حاصل کردن از اینکه توصیه کننده گان شما توصیه نامه‏ها را مستقیماً و به طور همزمان به هر دو عضو کمیته کمک هزینه ارسال یا ایمیل می‏کنند، در مسئولیت شماست.

لطفا اسامی، آدرس و اطلاعات تماس (شماره تلفن و ایمیل) توصیه کننده گان خود را ارائه بفرمایید.
1- ....
2- ....

این فرم تکمیل شده و کلیه مدارک درخواست شده شامل توصیه نامه‏ها باید به صورت الکترونیک تا تاریخ اول دسامبر 2013 به کلیه اعضاء کمیته کمک هزینه انجمن بین‏المللی تاریخ شفاهی فرستاده شود  (لطفا به جای AT از @ استفاده نمایید)


1- دکتر ایندرا چودری (Indira Chowdhury)
تحویل درخواست به آدرس ایمیل: Indira@srishti.ac.in
مدیر مرکز تاریخ عمومی
مدرسه هنر، طراحی و فناوری سریشتی (Srishti)
C-1 Casa Lavelle 1
Lavelle Road
Bangalore 560011
Karnataka, INDIA
+918041114791


2- دکتر پاول موک (Pavel Mücke)
تحویل درخواست به آدرس ایمیل: mucke@usd.cas.cz
مرکز تاریخ شفاهی
موسسه تاریخ معاصر، فرهنگستان علوم جمهوری چک
Vlašská 9
Praha 1 118 40
Czech Republic
+420 257 863 58


3- پروفسور لیلیانا بارلا Liliana Barela

تحویل درخواست به آدرس ایمیل: lilianabarela@hotmail.com

توجه: حتی اگر برگه درخواست و پرسشنامه تحویل داده اید به منظور ورود به فرآیند شما باید برگه تقاضانامه تکمیل شده طبق دستور العمل‏های قید شده در بالا، تحویل دهید.

ترجمه: عطیه اسعد



 
  
نام

پست الكترونيك
نظر شما
کد امنیتی

 

 

       تمام حقوق اين نشريه متعلق به سايت تاريخ شفاهي ايران [oral-history.ir] است.