شماره 32    |    22 تير 1390



كارگاه آموزشی تاریخ شفاهی در گنجینه اسناد كتابخانه ملی

دوم مرداد ماه برگزار می‌شود:

كارگاه آموزشی تاریخ شفاهی با محوریت بررسی آسیب‌های موجود در تاریخ‌نگاری و شیوه‌های نگارش تاریخ شفاهی، با مشاركت مركز ملی اسناد و كتابخانه پژوهشگاه علوم و معارف دفاع‌مقدس و كتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران دوم مرداد ماه سال جاری در سالن اجتماعات گنجینه اسناد كتابخانه ملی برگزار می‌شود.

مركز ملی اسناد كتابخانه پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس مدتی است كه به صورت دوره‌ای كارگاه‌های تاریخ شفاهی را در استان‌های مختلف برگزار می‌کند و دوم مرداد ماه این كارگاه آموزشی در تهران برگزار خواهد شد.

این كارگاه آموزشی با حضور جمعی از نمایندگان لشكری و كشوری كه در سازمان‌ها و نهاد‌های مختلف در طول 8 سال جنگ تحمیلی عراق علیه ایران نقش داشتند، چون سپاه پاسداران، ارتش جمهوری اسلامی، جهاد سازندگی، بسیج و نمایندگان وزارت‌خانه‌ های مسئول در آن دوران برگزار می‌شود.

كارگاه آموزشی تاریخ شفاهی، صبح و عصر با تدریس و تحلیل اساتید و كارشناسان حوزه تاریخ شفاهی، درباره آسیب‌های موجود در تاریخ‌نگاری و نگارش تاریخ شفاهی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای شركت در «كارگاه تخصصی و آموزشی تاریخ شفاهی» می‌توانند با شماره تلفن 88506012 تماس حاصل نمایند و بعد از ارایه اطلاعات و ثبت‌نام به كارگاه دعوت شوند.

خبرنگار:فاطمه نوروند



http://www.ohwm.ir/show.php?id=648
تمام حقوق اين نشريه متعلق به سايت تاريخ شفاهي ايران [oral-history.ir] است.