شماره 111    |    28 فروردين 1392



رونمایی از «سال‌های بیقرار» در آغازین روز اردیبهشت

مراسم رونمایی کتاب «سال‌های بی‌قرار»؛ خاطرات جواد منصوری از فعالان و مبارزان قبل از انقلاب، با حضور و سخنرانی استادان و پژوهشگران تاریخ در آغازین روز از اردیبهشت ماه رونمایی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری سوره مهر، این مراسم با حضور و سخنرانی استادان تاریخ دانشگاه و پژوهشگران تاریخ برگزار می‌شود. علاوه بر سخنرانی‌ها، فیلم مستند کتاب به نمایش درخواهد آمد.

همچنین از خدمات محمود هاشمیان و مرحوم حاج مهدی شالچیلار، دو تن از کسانی که نام‌شان در کتاب آمده و پیش از انقلاب فعالیت‌های فرهنگی، عام‌المنفعه و خیرخواهانه داشته‌اند تقدیر خواهد شد.

کتاب خاطرات جواد منصوری با عنوان «سال‌های بی‌قرار» با نگارش و تدوین محسن کاظمی از سوی انتشارات سوره مهر در 756 صفحه منتشر شده است. جواد منصوری از مبارزان و فعالان انقلابی است که به خاطر فعالیت‌های مستمر علیه رژیم طاغوت، به زندان می‌افتد. وی در طول مبارزات خود با گروه‌های مختلف مبارز سیاسی همکاری داشته است و این کتاب، خاطرات منصوری را از بدو تولد تا پیروزی انقلاب اسلامی دربرمی‌‌گیرد.

«سال‌های بی‌قرار» دارای 10 فصل و هر فصل بیانگر خاطرات مقطعی از زندگی منصوری است. هم‌چنین 500 صفحه ابتدایی این کتاب به شرح خاطرات و مبارزات، همراه با پانوشت‌ها می‌پردازد و 200 صفحه آخر نیز به عکس و اسناد اختصاص دارد.

گفتنی است این مراسم عصر روز یکشنبه  ساعت 16 اول اردیبهشت در تالار سوره حوزه هنری واقع در خیابان سمیه نرسیده به خیابان حافظ برگزار می‌شود.

منبع: پایگاه سوره مهر


http://www.ohwm.ir/show.php?id=1722
تمام حقوق اين نشريه متعلق به سايت تاريخ شفاهي ايران [oral-history.ir] است.